Update

Am trecut de examenul maturitatii cu brio si am si inteles de ce i se spune “examenul maturitatii”. Unii ar spune : “nu e mare branza” dar trebuie sa sustin faptul ca acest minunat bacalaureat e o mare branza . Este examenul unde mare parte din soarta unui om este hotarata, fara bac nu poti sa ajungi la o facultate deci nu poti sa ajungi cine vrei. 

Emotiile de la bac sunt naucitoare chit ca esti cel mai bine pregatit elev din lume iar asteptatul subiectelor cand deja esti in clasa te omoara . Odata ce vin subiectele trebuie sa te aduni si sa dai ce e mai bun din tine ca sa iei o nota buna, sa continui sa faci ceea ce iti place la facultate.

Eu inca nu realizez ca in mai putin de doua luni voi fi studenta, toata perioada asta de dupa bac a fost una destul de ocupata sa zicem si nu am avut timp sa reflectez asupra faptului ca s-a terminat, ca pe 15 septembrie nu voi mai fi in curtea liceului, gata sa primesc orarul si dupa sa ies la un suc, ca de obicei cu majoritatea colegilor.

E o etapa noua, o etapa in care voi cunoaste oameni noi, lucruri si locuri noi si voi avea parte, sa speram, de experiente inedite. In ultimele zile m-au incercat niste sentimente mixte, ba vreau sa plec la facultate, ba vreau sa raman, Ma gandesc ca nu o sa ma descurc singura, ca voi claca dar in acelasi timp realizez ca de facultatea pe care mi-am ales-o depinde viitorul meu si a celor din jurul meu. Mi-e teama ca o sa imi pierd prietenii, stiu suna stupid dar mutatul intr-un oras nou nu e tocmai acelasi lucru cu plecatul in vacanta cateva zile . 

O sa fie ciudat, asta e clar . Mediu nou, persoane noi, lucruri inca necunoscute mie imi vor fi date in grija si sper sa fac fata . Mi-e teama de esec insa stiu un lucru, nimeni nu s-a nascut perfect si sunt gata sa gresesc.

Studentie, asteapta-ma cu bratele deschise :)

One thought on “Update

Leave a Reply

